sobota, 16 stycznia 2016

Let's begin :) Pesto Rosso z suszonych pomidorów

Cześć!
Jestem Natalia :)
Witam Cię na moim blogu :). Postanowiłam w końcu go założyć.. Od lat zmagałam się z tą myślą, nawet siostra próbowała mnie do tego nakłonić chociaż i to nie przyniosło rezultatu...aż do dzisiaj ;). Powstał z chęci dzielenia się z Wami moimi pomysłami jak i trochę z konieczności motywacji mnie samej do zmiany stylu życia. Wiele z nas poszukuje tego właściwego sposobu odżywiania się. W głowie większości z nas przewijają się jakże modne stwierdzenia: bądź FIT, Gluten Free, Dairy Free, a może Vegan itp... Mam nadzieję, że będziemy mogli dzielić się tu swoja wiedzą jak i swoimi praktykami.
Zainteresowań mam wiele, dlatego też pewnie będę dzieliła się z wami nie tylko kuchnią w moim wykonaniu ale również pojawią się tu posty lifestylowe. Uwielbiam podróże i kosmetyki. Interesuję się również modą i pięknymi wnętrzami.



Zapraszam na bardzo szybki przepis na
Pesto Rosso z suszonych pomidorów.



30g migdałów w płatkach
270g pomidorów suszonych w oleju z ziołami
2 ząbki czosnku
kilka listków bazylii
szczypta soli
świeżo mielony pieprz do smaku

Suszone pomidory wyjmujemy z zalewy i wkładamy do blendera dorzucając resztę składników.
Wszystko blendujemy dolewając powoli olej z ziołami z zalewy bądź opcjonalnie możecie wykorzystać tutaj oliwę z oliwek. Ja nie chciałam już zmarnować zalewy więc zużyłam ok 3/4 zawartości słoika. Przyprawiamy do smaku solą i świeżo mielonym pieprzem. Tak przygotowane pesto przechowujemy ok tygodnia w lodówce. Dodajemy do makaronów bądź smarujemy nim kanapki :)

Nie bez powodu w przepisie użyłam migdały, które na stałe powinny zagościć w naszych jadłospisach. Są bogate w składniki odżywcze, takie jak witamina E, mangan, magnez, miedź, błonnik, witamina B2 i białko, które mają korzystny wpływ zarówno na nasze zdrowie jak i urodę.

Smacznego!

Natalia x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz